صفحه اصلي > اخبار > اخبار توسعه 

اخبار > پاسخگویی حداکثری شرکت مخابرات در ایام نوروز

 


  چاپ        ارسال به دوست

پاسخگویی حداکثری شرکت مخابرات در ایام نوروز

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تشریح کرد: آماده باش حداکثری مراکز مخابراتی ، شیفت های نوروزی به منظور ارائه خدمات ارتباطی در مراکز مخابراتی منتخب در تمام مناطق مخابراتی در دو حوزه ثابت و سیاربه همراه سامانه های (۲۰۲۰،۲۰۱۰،۲۰۱۷،۱۱۸و ۲۰۲۱) درروزهای تعطیلات نوروزی مشغول پاسخگویی می باشند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری با اعلام مطلب فوق افزود: کارکنان واحد ارتباطات مردمی مناطق مخابراتی در سراسر کشور به منظور ارائه خدمات مستمر و موثر به مشتریان مخابرات ، تا پایان تعطیلات همچنان آماده پاسخگویی به هموطنان در سر اسر کشور می باشند . 

 وی در ادامه بیان داشت : در بخش های مربوط به حوزه تجاری و امور مشتریان، برقراری کشیک‌های نوروزی کارکنان مرکز تماس ۲۰۲۰، ۲۰۲۱، ۲۰۱۰، ، ۲۰۱۷ ، ، و تقویت تیم‌های ارتباطی برای هماهنگی پشتیبانی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور و همچنین ارایه خدمات به صورت حضوری در دفاتر منتخب در ایام تعطیلات در کل کشور از مهم‌ترین برنامه‌های در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: پاسخگو یی مرکز ۱۱۸ در ایام نوروز به روال عادی صورت می پذیرد و همچنین در مورد برقراری شیفت‌های فوق‌العاده، برقراری شیفت جانشین مدیر منطقه در صورت لزوم، برقراری گشت مسیرهای فیبر نوری، نظارت بر عملکرد کارکنان و همچنین کنترل پوشش تلفن همراه و GSM-WLL در نقاط گردشگری، تاریخی و جاده‌های مواصلاتی، اقدامات و طراحی هایی صورت گرفته است . 

مهندس سید مجید صدری همچنین افزود: دفاتر ارتباطی و کارگزاران روستایی به‌منظور ارایه خدمات مطلوب به شهروندان و مهمانان نوروزی، آماده پاسخگویی می باشند وانجام گزارش‌گیری از شرایط ارتباطی استان‌ها به‌صورت روزانه و ارتباط مستمر با استانداری، فرمانداری‌ها و ستاد نوروزی استان در ایام تعطیلات، از مهم‌ترین اقدامات مجموعه مخابرات ایران به‌منظور حفظ پایداری شبکه و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در سراسر کشور است.

بر این اساس ، تمام هم‌وطنان می‌توانند به‌منظور رفع ایرادات و خرابی‌های موردی به‌صورت شبانه‌روزی با مراکز تماس و سامانه‌های پاسخگویی شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور تماس بگیرند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین یاد آور شد ستاد نوروزی در تمام مناطق به‌منظور ارائه خدمات زیرساختی به تمام بخش‌ها و همکاری مستمر با نهادهای مختلف، ارتباط مستمر با ستادهای نوروزی استان‌های مختلف در ایام تعطیلات، آماده پاسخگوئی به مشتریان و دریافت انتقاد، پیشنهاد و شکایات می باشد.

مهندس سید مجید صدری در پایان افزود: با توجه به احتمال وقوع سیل در مناطق جنوبی کشور از جمله خوزستان ، لرستان و مناطق مخابراتی دامنه های زاگرس تمامی مراکز پاسخگویی مخابراتی به حالت آماده باش کامل هستند تا وضعیت ارتباطی شبکه به صورت پایدار حفظ گردد و برای جلوگیری از هرگونه اختلالی در شبکه ارتباطی کشور شرکت مخابرات در جهت حفظ وضعیت ارتباطی پایدار با تمامی امکانات و ظرفیت خود عمل خواهد کرد.

 


١٠:٤٨ - دوشنبه ٥ فروردين ١٣٩٨    /    عدد : ١٠٣٦٦٧    /    تعداد نمایش : ١٩٣


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




سهام

قیمت پایانی سهام: 2621
قیمت روز قبل: 2667