- آیا امکان ارسال و دریافت پیامک به کلیه اپراتورهای تلفن همراه وجود دارد؟ در حال حاضر امکان ارسال و دریافت پیامک به مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول و ایرانسل وجود دارد. -آیا برای هزینه ارسال پیامک قبض جداگانه ای صادرمی شود؟ خیر برروی همان قبض تلفن محاسبه می شود. - آیا هنگام استفاده از سرویس های آسانک خط تلفن ثابت مشغول می گردد؟ خیر، این سرویس خط تلفن ثابت شما را مشغول نکرده و در حین ارسال و دریافت پیامک هیچگونه اختلالی در خط تلفن ایجاد نمی نماید. بدین ترتیب شما می توانید از سویی از طریق خط تلفن ثابت خود پیامک ارسال نموده و از سویی دیگر به تماس های حاصل از مشتریان خود پاسخ دهید. - تفاوت فعالسازی سرویس پیامک اینترنتی آسانک به صورت عادی(postpaid) با اعتباری(prepaid) در چیست؟ تفاوت اصلی این دو نوع کاربری، در شیوه پرداخت هزینه فعالسازی سرویس ، شارژ پیامک و محدودیت ارسال پیامک می باشد. به طوریکه، در کاربری عادی، هزینه ارسال پیامک در انتهای هر دوره، بر روی قبض تلفن ثابت لحاظ می گردد و کاربر عادی تا سقف 100واحد پیامک در روز می تواند ارسال نماید. در حالیکه در کاربری اعتباری، خرید شارژ پیامک به صورت اعتباری بوده و کاربر تا سقف اعتباری خریداری شده امکان ارسال پیامک خواهد داشت. - آیا پس از فعالسازی سرویس پیامک اینترنتی آسانک، به منظور استفاده از آن نیاز به گوشی های تلفن خاص و یا نصب نرم افزار ویژه ای می باشد؟ خیر، سرویس پیامک اینترنتی آسانک، کاملا مبتنی بر وب بوده و تنها با دسترسی به اینترنت وثبت نام در سایت آسانک، ورود به پنل امکان پذیر می باشد. لذا استفاده از آن نیازی به نصب افزار و یا تهیه گوشیهای تلفن خاصی ندارد. - آیا سرویس پیامک اینترنتی آسانک برای سایر شهرستانها نیز فعال شده است؟ در حال حاضر این سرویس در تهران و با پیش شماره 021 فعال شده است.
|
http://www.aryanic.com/طراحی-سایت توسط 0 aryanic