صفحه اصلي > اخبار > آرشیو اخبار 

اخبار > شرکت مخابرات ایران، با بهبود نتایج شاخص NPS، به دنبال رضایت مشتریان است

 


  چاپ        ارسال به دوست

دکتر زارعیان:

شرکت مخابرات ایران، با بهبود نتایج شاخص NPS، به دنبال رضایت مشتریان است

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، گفت: شرکت مخابرات ایران با اندازه گیری شاخص میزان خالص معرفی و ترویج سازمان توسط مشتری (NPS) به دنبال کسب رضایت حداکثری مشتریان است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر زارعیان، معاون امور مشتریان شرکت با بیان این مطلب افزود: این شاخص برای اولین بار در مخابرات ایران اندازه گیری شده است که نتایج آن کمک بسیار مهمی به کسب حداکثری رضایتمندی مشتری می کند.

دکتر زارعیان، امور مشتریان و امور تجاری را حوزه های اصلی بکارگیری دستاوردهای حوزه IT برشمرد و اظهار داشت: پیشرفت حوزه IT و استفاده از دستاوردهای نوین آن، اجرای برنامه های حوزه های امور مشتریان و امور تجاری را سهل تر خواهد کرد.

وی به افزایش وفاداری مشتری نسبت به استفاده از محصولات و خدمات شرکت مخابرات ایران اشاره کرد و افزود: افزایش شاخص (NPS ) هم به حفظ و وفاداری  و هم به افزایش مشتری می انجامد.

معاون امور مشتریان به راهکارهای کوتاه مدت برای بهبود شاخص  (NPS) اشاره کرد و افزود: تقویت درگاه های الکترونیکی، طبقه بندی مشتریان، توجه به احساس مشتریان نسبت به شرکت، توجه به برند شركت مخابرات ايران ، نماسازي ،تجدید نظر در فرآیند ارایه خدمات به مشتریان، تقویت مسئولیت اجتماعی و انجام به موقع تعهدات به مشتریان، محرك هاي اصلی بهبود این شاخص مي باشد.

دکتر زارعیان، در ادامه به ارتقا مرتبه NPS در اندازه گیری شاخص اشاره کرد و گفت: در سال جاری، این شاخص باید ۵ واحد نسبت به زمان حال افزایش پیدا کند‌‌.


٠٧:٤١ - سه شنبه ١٤ آذر ١٣٩٦    /    عدد : ٩٧١٧٨    /    تعداد نمایش : ١٦٣


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج