 ابزاری برای هدايت بهتر کارکناندر کسبوکار امروز، شايد عملکرد مناسب رهبران در سازمانها شبيه به اکسيژن برای تنفس است. در حال حاضر بيش از 90 درصد از مديران اجرايي برای توسعه مهارتهای رهبری خود برنامهريزی و سرمايهگذاری میکنند، چرا که دريافتهاند مهمترين مساله در مواجهه با سرمايههای انسانی هر سازمان، رهبری است. مطالعات اخير انجام شده در موسسه مککینزی نيز بيانگر آن است که رهبری صحيح بخش مهمی از سلامت سازمان را در برمیگيرد که خود عامل مهمی برای رضايت کليه ذینفعان است. | سه شنبه ١٣ بهمن ١٣٩٤ - نظرات : ٠ | متن کامل >> |
 مشارکت کارکنان مخابرات تهران در تصمیم سازی های سازمانیمدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران در سلسله نشست های کاری خود ، با حضور در بخش های مختلف شرکت ، بر لزوم تعامل دوسویه وبی واسطه با مدیران و مشارکت دادن تمامی کارکنان شرکت اعم از رسمی ، قراردادی وبخش خصوصی در تصمیمات قابل اجرا و مطابق با سیاست های تدوین شده استراتژی شرکت تاکید می کند. | دوشنبه ١٢ بهمن ١٣٩٤ - نظرات : ٠ | متن کامل >> |
 چه چیزهایی با مدیریت ارتباط با مشتری اشتباه گرفته میشوند؟لئو برنت، زمانی در توصیف تبلیغات گفته بود: «اگر کسی از تبلیغات بگوید و از متقاعدسازی نگوید، خیانت کرده است. اما اگر کسی تمام تبلیغات را هم در متقاعدسازی خلاصه کند، به حوزه تبلیغات خیانت کرده است». او در ادامه این جمله، توضیح میدهد که تبلیغات، سبک جدیدی از نگاه به کسبوکار است و اگر بهصورت هوشمندانه نگاه شود، میتواند بهعنوان یکی از فرآیندهای اصلی کسبوکار، مورد توجه قرار گیرد. | دوشنبه ١٢ بهمن ١٣٩٤ - نظرات : ٠ | متن کامل >> |
 حسگری برای تشخیص میزان رضایت و شادی کارمندانکارمندان شادتر تمایل بیشتری به انجام بهتر کارها دارند و در نتیجه بهرهوری بیشتری را هم برای مجموعهای که در آن مشغول به کار هستند، به همراه میآورند. با این حال اما چطور میتوان متوجه شد که کارمندان واقعا چقدر خوشحال و راضی هستند؟ | دوشنبه ١٢ بهمن ١٣٩٤ - نظرات : ٠ | متن کامل >> |
 مقاله تعالی سازمانی/مفهوم کیفیت از کجا آمد؟تاریخ بشر نشان می دهد که شاید از دو یا سه هزار سال گذشته مفهوم کیفیت وجود داشته است و در زندگی و جوامع گوناگون در زمان های مختلف تاریخی به بحث کیفیت اشاره می شده است اما خواستگاه بحث ما اشاره دارد به صد سال گذشته یا زمانی که مدیریت تعریف نوینی پیدا کرد. | شنبه ٥ دی ١٣٩٤ - نظرات : ٠ | متن کامل >> |

|