صفحه اصلي > اخبار > آرشیو اخبار 

اخبار > دریافت نشان طلایی و کسب رتبه نخست شرکت مخابرات ایران در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران

 


  چاپ        ارسال به دوست

دریافت نشان طلایی و کسب رتبه نخست شرکت مخابرات ایران در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران


شرکت مخابرات ایران در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران رتبه نخست و نشان طلایی را در بخش فعالیت های روابط عمومی و رتبه دوم را در بخش مسوولیتهای اجتماعی کسب کرد .


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، درچهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار خلاقیت، اثربخشی تبلیغات، حق انتخاب مشتری ،از بین ۳۵۰ آثار و فعالیت‌های تبلیغاتی سازمان ها که به بوته داوری گذاشته شد، ۴۵ اثربرگزیده شد.

بر اساس این گزارش ، برترین آثار تبلیغاتی کشور در حوزه هایی مانند برنامه های یکپارچه و جامع تبلیغاتی ، بخش ویژه ، تبلیغات چاپی و معماری تبلیغاتی ، مطالعات و تحقیقات مرتبط با تبلیغات ، طراحی برند و برندینگ ، تبلیغات دیجیتال ، فعالیت های ترویجی روابط عمومی ، تبلیغات دیداری و شنیداری ، تبلیغات محیطی ، تبلیغات مستقیم و حمایتی و ترویج فروش ، مسولیت اجتماعی ، شبکه های اجتماعی و...مورد بررسی قرار گرفت و بخش های برگزیده در هر حوزه انتخاب و معرفی شدند .


در این جشنواره، بخشی ویژه به "تبلیغات کالای ایرانی" اختصاص دارد و برترین آثار تبلیغاتی کشور طی یک سال اخیر بر اساس نظام ارزیابی علمی، انتخاب، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.


همچنین دو کارگاه آموزشی تحت عنوان تولید محتوای پیام‌های تبلیغاتی، تبلیغات دیجیتال و هوشمند نیز در حاشیه این جشنوارهتشکیل شد .


گفتنی است ، آیین اختتامیه‏ چهارمین جشنواره تبلیغات ایران روز چهار شنبه، ۱۲ دی ماه جاری در مرکز همایش‌های صدا و سیما با حضور مسئولان، اساتید، صاحب‏نظران و فعالان حوزه تبلیغات و روابط‏عمومی، بازاریابی و فروش برندها برگزار شد.


٠٩:٠٦ - يکشنبه ١٦ دی ١٣٩٧    /    عدد : ١٠٢٧٠٩    /    تعداد نمایش : ١٦٣


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج