صفحه اصلي > اخبار > آرشیو اخبار 

اخبار > تمام موانع بر سر راه مشتری را بر می داریم

 


  چاپ        ارسال به دوست

دکتر زارعیان:

تمام موانع بر سر راه مشتری را بر می داریم

مشتری برای استفاده از خدمات و سرویس های مخابراتی هیچ مانع ذهنی و عملی را نبایداحساس نکند وما تمام موانع بر سر این هدف نهایی را برمی داریم.

به گزارش پیام تهران آنلاین، دکتر زارعیان معاون امور مشتریان مخابرات ایران در حاشیه همایش "من و مشتری" که از سوی مخابرات منطقه تهران 13 اسفند در مجموعه فرهنگی شهدای مخابرات شادمان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار پیام تهران آنلاین ضمن بیان این مطلب گفت: افزایش وفاداری و کاهش ریزش مشتری، نگاه مثبت افکار عمومی و بالا رفتن NPS و در نهایت رضایت ما و مشتری و افزایش درآمد شرکت و گسترش توسعه های مخابراتی ماحصل,نتیجه برخورد خوب مابا مشتری است.

 

وی با تاکید بر اجرای برنامه ریزی های انجام شده مخابرات ایران برای مشتری مداری در سال 97 افزود: تغییر در ساختار خدمات پس از فروش، یکپارچه کردن مراکز تماس پاسخگویی و ارایه خدمات مخابراتی در منزل مشترکان، برنامه ریزی برای مشتریان VIP و مشترکان تجاری بخشی از برنامه های مخابرات ایران است.
وی همچنین اظهار داشت: تصمیم داریم فروشگاه های برند ایجاد کنیم تا بتوانیم استانداردهای ارایه خدمات را بنحو مطلوب سراسری کنیم، بصورتی که هر میز پاسخگو به مشتری، کاتالوگ سرویس و قدرت حل مسئله و مشکل مشتری را داشته باشد.
.
دکتر زارعیان برایجاد انگیزه در کارکنان مراکز فروش تاکید کرد و گفت: باید به سمتی برویم که هر کس در مخابرات کار بیشتری کرد مشتری بیشتری به مجموعه آورد به درآمد بیشترنیز بدست آورد و ما این برنامه را در سال 97 اجرایی خواهیم کرد.
معاون امور مشتریان مخابرات ایران، تغییر ساختار مراکز 118 را از مراکز هزینه به مراکز پاسخگویی خوب و درآمدزا و برنامه ریزی برای تلفن های بدون کارکرد و بازگرداندن این تلفن ها و همچنین تقویت ارایه خدمات غیر حضوری مانند پرتال تجاری و آپ موبایل از دیگر برنامه های مخابرات ایران در حوزه مشتری در سال آینده ذکر کرد.


٠٨:٣١ - سه شنبه ١٥ اسفند ١٣٩٦    /    عدد : ٩٨٨٠٠    /    تعداد نمایش : ٤٢٨


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج