صفحه اصلي > اخبار > آرشیو اخبار 

اخبار > درگاه HOTLINE تماس مستقیم (بدون نیاز به شماره گیری) مخابرات منطقه تهران آغاز به کار کرد

 


  چاپ        ارسال به دوست

درگاه HOTLINE تماس مستقیم (بدون نیاز به شماره گیری) مخابرات منطقه تهران آغاز به کار کرد


درگاه "تماس مستقیم (بدون نیاز به شماره گیری) با کارشناسان سامانه ارتباط مردمی 2021 دفتر روابط عمومی مخابرات منطقه تهران طی مراسمی سه شنبه 28 فروردین 97 درمرکز قدس منطقه هشت مخابرات تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش پیام تهران آنلاین،دراین مراسم که مدیران کل دفاتر بازرسی ،ارزیابی عملکرد، روابط عمومی ، اداره کل مخابرات منطقه هشت، معاون دفتر بازرسی  برگزارشد، ذوالفقاری مدیرکل دفتر روابط عمومی در سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه توجه به خواسته ها ی مشتریان و مشترکان را حایز اهمیت دانست و گفت: دفتر روابط عمومی مخابرات منطقه تهران با اتکا به زیرساخت ها و امکانات در اختیار ، تلاش دارد که خواسته ها ونیاز های مراجعه کنندگان به مراکز مخابراتی را بدون واسطه دریافت و در کمترین زمان ممکن رسیدگی و به نتیجه برساند تا شاهد رضایتمندی هرچه بیشتر مشترکان و مشتریان باشیم.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح در 9 مراکز مخابراتی منتخب در سطح مناطق مخابراتی شهر تهران ، ارتباط مسقیم شهروندان بدون واسطه با دفترروابط عمومی به منظور ایجاد حسّ رضایتمندی و توجّه به مراجعه کنندگان با ترتیب اثر دادن به خواسته ها، پیشنهاد ها و شکایات احتمالی در کمترین زمان ممکن است.


ذوالفقاری در تشریح نحوه استفاده از درگاه "HOTLINE" بیان داشت: مشترکان پس از مراجعه به مراکز مخابراتی که این درگاه در آن ها نصب و راه اندازی شده است به منظور ارایه درخواست و تماس مستقیم با کارشناسان 2021 گوشی تلفن نصب شده در مرکز را برداشته و پس از 10 ثانیه با اپراتور سامانه واحد ارتباط مردمی 2021 به طور مستقیم تماس برقرار شده و خواسته خود را مطرح می کنند و سپس با دریافت شماره همراه تماس گیرنده ، شماره پیگیری به منظور پیگیری درخواست مطرح شده به موبایل تماس گیرنده ارسال می شود.
مهندس نجبایی نیز ایجاد سامانه و درگاه برای ارتباط و تعامل با شهروندان توسط دفتر روابط عمومی را اقدامی ارزنده و مثبت ارزیابی کرد وافزود:حاصل این درگاه باید به گونه ای باشد که حصول نتیجه آن دست یابی به رضایتمندی مشترک بوده و مراجعه کننده از طریق حصول نتیجه اطمینان بخش و اعتماد ساز، خود مشوق و تبلیغی در استفاده از 2021 به سایر مراجعه کنندگان به مراکز مخابراتی باشد.
ملکی مدیرکل منطقه هشت مخابراتی ، با اهمیت خواندن توجه به خواسته ها ونیازهای مشترکان گفت:اینگونه طرح ها می تواند با ساده سازی فرآیندهای ارتباط با کارشناسان و مدیران ، رضایتمندی مراجعه کنندگان به مراکز مخابراتی را مضاعف ساخته و با رسیدگی به خواسته ها ی مشترکان ومشتریان در کمترین زمان ممکن و بدون واسطه و مستقیم با دست اندرکاران سامانه ارتباط مردمی 2021 دفتر روابط عمومی رضایتمندی و اعتمادسازی را بیش از پیش تقویت کند.
حجازی فر معاون دفتربازرسی ،ارزیابی عملکرد،با ابراز خرسندی از اجرای طرح درگاه "HOTLINE"تماس مستقیم (بدون نیاز به شماره گیری) با کارشناسان سامانه ارتباط مردمی 2021 گفت: انتظار می رود با تجزیه و تحلیل مستقیم وبدون واسطه نیاز ها و خواسته های دریافتی مراجعه کنندگان به مراکز مخابراتی توسط کارشناسان 2021 ،فرآیند رسیدگی منسجم تر و همراه با نگاه کارشناسی مبتنی بر آگاهی بر رفتار سازمانی حرفه ای و دانش بروز فنی صورت گیرد.
گفتنی است مهندس ذوالفقاری ریس مرکز مخابرات قدس ، دکتر ابراهیمی رییس اداره تحقیقات و مطالعات اجتماعی و واحد ارتباط مردمی 2021و علی اربابی کارشناس دفتر روابط عمومی نیز نظرها خود را به منظور اجرای موفق تر این طرح تبیین و تشریح کردند.
گفتنی است طرح درگاه "HOTLINE"تماس مستقیم (بدون نیاز به شماره گیری) با کارشناسان سامانه ارتباط مردمی 2021 در 9 مرکز از جمله مرکز مفتح درمنطقه دو،مرکز پیروزی درمنطقه سه،مرکز کاشانی در منطقه چهار،مرکز قندی در منطقه پنج،مراکز دانشگاه و فرد اسدی در منطقه شش،مرکز ولیعصر درمنطقه هفت و مراکز قدس و نصرالهی درمنطقه هشت مخابراتی راه اندازی شده است.
گفتنی است حاضران درحاشیه این مراسم از OMC مرکز قدس نیز بازدید کردند.

عکس_ غلامرضا خلیفه

 


٠٦:٥٣ - چهارشنبه ٢٩ فروردين ١٣٩٧    /    عدد : ٩٩٢٨٣    /    تعداد نمایش : ٥٨٠


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج