صفحه اصلي > اخبار > مقالات 

اخبار > رسانه‌ای به نام نمایشگاه

 


  چاپ        ارسال به دوست

محمدرضا بیدخام
رسانه‌ای به نام نمایشگاه

ضرورت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی یا شرکت در آن‌ها، امروز که شرکت مخابرات ایران خصوصی شده و کشور در حوزۀ فناوری‌های ارتباطی فضایی رقابتی را تجربه می‌کند، هرروز بیش ‌از پیش عیان می‌گردد.

چنان‌که تجربۀ موفقیت‌آمیز شرکت در نمایشگاه ایران تلکام امسال و حضوردرهفدهمین تلکام آی‌تی‌یو در کرۀ جنوبی نشان داد، مشارکت فعال در این قبیل رویدادها می‌تواند آهنگِ توسعۀ برنامه‌های شرکت را سرعت بخشد و روند تحقق اهداف را تسهیل کند.

نمایشگاه‌های تخصصی، به‌عنوان یک رسانه ارتباطی، فرصت مناسبی برای معرفی شرکت، عرضه و توزیع خدمات و دستاوردها، آشنایی با سایر دست‌اندرکاران حوزۀ ارتباطات، زمینه‌سازی برای تعامل و همکاری با یکدیگر و... به حساب می‌آید.

حضور در نمایشگاه ایران تلکام امسال دستاوردهای قابل‌توجهی برای شرکت مخابرات ایران داشت که چون به‌گونه‌ای مبسوط در بخش گزارش ویژه همین شماره مجله مطرح‌شده است، در اینجا از تکرار آن چشم می‌پوشیم. همین‌قدر اشاره ‌کنم که در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه، طیفِ وسیعی از مدیران عالی‌رتبه، مدیران، کارشناسان و دست‌اندرکاران و سایر علاقه‌مندان حوزه آی‌سی‌تی، از وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسئولان دستگاه‌های دولتی، تا مدیران و همکارانمان در شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های تابع گروه مخابرات ایران از نمایشگاه دیدن کردند و به تبادل‌نظر پرداختند.

در حاشیه برگزاری نمایشگاه پوشش خبری قابل‌توجهی صورت گرفت و به بهانۀ برگزاری نمایشگاه زمینه برای اطلاع‌رسانی در مورد برنامه‌ها، دستاوردها و خدمات شرکت فراهم شد. همچنین، در طول مدت برگزاری نمایشگاه، چهار تفاهم‌نامه بین شرکت مخابرات ایران و سایر دستگاه‌ها، به امضا رسید.

همۀ این‌ها نشان می‌دهد که امروز، نمایشگاه‌های تخصصی یک ابزار تجاری مهم و قدرتمند به‌حساب می‌آیند و با توجه به همین اهمیت است که بایستی همه ظرفیت‌های خود را برای حضور هرچه مؤثرتر در آن‌ها به‌کارگیریم. پیش‌تر هم در این صفحه نوشته‌ام که ظرفیت‌سازی تجاری هرچه بیش‌تر برای شرکت تنها در سایه نوآوری، خلاقیت، مطالعه دقیق وضعیت موجود، نیاز بازار و مشترکان و در یک‌کلام با انجام اقدامات مؤثر در جهت حفظ و ارتقای برند شرکت تحقق می‌یابد و چنین به نظر می‌رسد که امروز نمایشگاه‌های تخصصی بستری مناسب برای شکوفایی برند هستند.

به سهم خویش، از همه کسانی که در برگزاری این رویداد موفقیت‌آمیز مشارکت و همکاری داشتند، تشکر می‌کنم.

محمدرضا بیدخام/مدیرمسئول نشریه ارتباطات / آبان ماه\1396


١٠:٥٦ - يکشنبه ٢١ آبان ١٣٩٦    /    عدد : ٩٦٦٤٥    /    تعداد نمایش : ٢٩


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج




سهام

قیمت پایانی سهام: 2212
قیمت روز قبل: 2215